Nemusíte. Objednání na našem e-shopu je samozřejmě možné i bez předchozí registrace. Registrovaným zákazníkům však nabízíme řadu výhod, jako například nastavení výhodnějších cen, možnost úhrady s odloženou splatností a řadu dalších benefitů. Přihlášený uživatel má navíc přehled o svých předchozích objednávkách.
V naší nabídce naleznete hned několik způsobů dopravy a platby. Kromě České pošty zasíláme objednávky rovněž prostřednictvím přepravní společnosti PPL. Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí zásilky, rychlou online platbou přes PAYU nebo bankovním převodem. Zvolit můžete i osobní odběr přímo na naší plzeňské prodejně, kde je možné platit kartou.
Samozřejmě. Při objednání lze zvolit vyzvednutí na naší kamenné prodejně. Jakmile bude Vámi požadované zboží připraveno k odběru, budeme Vás ihned telefonicky kontaktovat.
Ano. Faktura je vždy přiložena uvnitř odesílané zásilky. Pokud však chcete zaslat doklad i v elektronické podobě, stačí nás kontaktovat a rádi Vám jej zašleme na váš e-mail.
Potvrzení o přijetí objednávky do našeho systému obdržíte na uvedenou e-mailovou adresu ihned po jejím vytvoření. Dále jste pak informováni v okamžiku expedování, odeslání a jakékoliv další změny stavu Vaší objednávky.
Samozřejmě. Na veškeré kompatibilní náplně do tiskárnyse vztahuje klasická dvouletá záruka, a proto je lze v případě jakýchkoliv komplikací zaslat zpět k reklamačnímu procesu.
Takovýmto situacím se snažíme maximálním možným způsobem předcházet. I přes to, že zásilky jsou vždy řádně a kvalitně zabaleny, výjimečně k podobnému případu může dojít. Pokud již při převzetí zásilky zpozorujete jakékoliv porušení či poškození ochranného obalu, na místě na tento fakt upozorněte přepravce. Nechte informaci o poškození zapsat do předávacího protokolu a ihned překontrolujte obsah zásilky. Pokud je zboží uvnitř balíku evidentně poškozené, sepište s přepravní společností dokumenty o poškození zboží pro následnou reklamaci.
Takové případy jsou posuzovány individuálně, avšak vždy v co nejkratší možné době. Jelikož je nezbytné posoudit, zda se jedná o závadu na straně tiskárny nebo náplně, vždy nás nejprve kontaktujte. Následně Vám bude navržen vhodný postup k Vaší maximální spokojenosti.
Svých zákazníků si velmi vážíme, a proto všechny reklamace řešíme vždy obratem (zpravidla 2-3 dny od obdržení reklamovaného zboží), abychom Vám ušetřili čas i starosti. V případě jakéhokoliv zdržení s vyřízením reklamace Vás budeme neprodleně o této skutečnosti informovat.
Nejjednodušší způsob, jak zjistit správný typ náplně, je využití vyhledávače na našem e-shopu. Pokud se Vám vyhledání spotřebního materiálu pro Vaši tiskárnu nedaří, kontaktujte naši bezplatnou infolinku s číslem 800 366 663, nebo využijte online podpory na našich stránkách, či e-mailu info@miroluk.cz.
Ano. Při nákupu nad 2 500 Kč bude Vaše objednávka zaslána prostřednictvím České pošty bez dopravného. Dále nabízíme našim zákazníkům několikrát ročně akci s dopravou zdarma na objednávky v jakékoliv hodnotě. Informace o této akci rozesíláme prostřednictvím e-mailu.
Pokud objednáte během pracovního dne do 17 hodin zboží, které je dostupné skladem, budeme zásilku expedovat ihned. Doručována bude přepravní společností následující pracovní den.
Samozřejmě. V případě nutnosti úpravy již vytvořené objednávky nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 800 366 663. Pokud objednávka ještě nebude vyexpedována a odeslána, rádi Vašim požadavkům vyhovíme.